Skra to GKS Bełchatów!

Błędy potrafią się zdarzać najlepszym. To oczywiste. Ale czasem są to znaczące przegięcia. Jestem redaktorem prowadzącym portal SportMarketing.pl. Siłą rzeczy interesuję się „co i jak” w marketingu. Dziś zostałem zabity. Poważnie.

Na początku grudnia z zespołem redakcyjnym podśmiewaliśmy się z Football Trade Directory. Zamieszonego tam newsa o Ronaldo w kontekście wykorzystania jego wizerunku dla promocji Mistrzostw Świata w 2014 roku w Brazylii opieczętowano zdjęciem... Cristiano Ronaldo. Właśnie odszukałem informację. Ciągle bez poprawki. Cóż... Ronaldo to Ronaldo...



Dobrze, ale gdy zajmujesz się marketingiem sportowym, ba, gdy „bawisz się” w rozdawanie antynagród w tej dziedzinie, to chyba nie wypada mylić GKS Bełchatów ze Skrą, prawda? No właśnie nie. Mylimy się. I Ty czytelniku się mylisz, i ja, piszący te słowa. Otóż wypada.



Profil na Facebooku należący do portalu MarketingSportowy.pl zaserwował nam takiego byka. Zaglądając na serwis widzimy motto, tudzież hasło przewodnie:

Kiedy rynek wyrobi sobie zdanie na Twój temat nie masz szans aby go zmienić!(...)
Jack Trout,"Wyróżniaj się lub zgiń", IFC Press, Kraków 2001

To chyba pojawił się problem...

I naprawdę nie czepiam się tekstu o panach w żółtych ubiorach: „Proszę zobaczcie jak w hali wypełnionej kibicami w żółtych koszulkach GKS Bełchatów ubrani są stewardzi i ochrona”.Nie każdy może wiedzieć, że panowie nazwani stewardami to FOSA, firma ochroniarska posiadająca po prostu żółte uniformy. Tak czy inaczej, będę rozczarowany, jeżeli do „antynagród” nie wytypują sami siebie.

Tak na marginesie... Po śmierci Włodzimierza Smolarka profil „Sportowa Warszawa”, który należy do Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa dał informację o tym zdarzeniu. Dobrze, dzień później, nie ma problemu. Ale pomylić imiona?!



„To słowa nie bomby cechują rozsądnych". No właśnie. To są "wielbłądy".
Trwa ładowanie komentarzy...